Jeśli masz już rezerwację powierzchni targowej w dogodnej lokalizacji i zastanawiasz się jak najlepiej zorganizować i wyposażyć stoisko, mamy dla Ciebie kilka propozycji.
Nie masz jeszcze miejsca? Zapytaj o stoisko!
Masz już zagwarantowaną odpowiedniej wielkości powierzchnię i wybraną lokalizację?
Czas na wybór rodzaju zabudowy:
Wygląd stoiska targowego, jest wizytówką firmy. Pokaż się z najlepszej strony! Wykorzystaj szansę, jaką są targi, na zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy. Warto zainwestować w projekt i budowę ciekawego stoiska wystawowego, które pozwoli Ci się wyróżnić na tle konkurencji i zapadnie w pamięć Odwiedzających. Czasami nawet drobne detale, mogą mieć kluczowe znaczenie, w związku z tym zwróć uwagę na ciekawą wizualnie koncepcję stoiska targowego i jego kolorystykę. Upewnij się że jest ona spójna z brandingiem i koncepcją marketingową Twojej firmy a logo jest odpowiednio wyeksponowane. To świetna okazja aby zwiększyć świadomość Twojej marki również na poziomie identyfikacji wizualnej.
Chcesz omówić opcje zabudowy najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i budżetu?
Skontaktuj się z nami: [email protected]
Stoiska standardowe konstruowane są na podstawie uniwersalnego systemu wystawienniczego. Nasz standardowy pakiet zabudowy zawiera: wykładzinę podłogową, białe ściany, fryz z nazwą firmy, stół i krzesła. Aby wyróżnić się na tle innych, stoiska standardowe można wyposażyć dodatkowo w dowolnie dobierane dodatkowe elementy wyposażenia, grafikę, sprzęt multimedialny, AGD, przewyższenia, banery wiszące, nietypowe oświetlenie itp.
INDYWIDUALNA zabudowa targowa to rozwiązanie „szyte na miarę” dające możliwość dostosowania wszystkich jego elementów pod charakter firmy oraz jej potrzeby, zapewniające unikalny charakter ekspozycji. Zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania wyceny i projektu stoiska indywidualnego – polecimy Ci jednego z naszych zaufanych i wieloletnich partnerów technicznych, który zaprojektuje i zbuduje stoisko specjalnie dla Twojej firmy zgodnie z potrzebami wizerunkowymi i budżetem.
ten rodzaj zabudowy przeznaczony jest dla kilku/kilkunastu firm zorganizowanych w ramach jednego stoiska np. Pawilonu Narodowego. Układ stoiska i wyposażenia jest zależny od wielkości wykupionej powierzchni i ilości firm prezentujących swoją ofertę na stoisku.
Niezależnie od rodzaju wybranej zabudowy targowej, aby zwiększyć widoczność swojego stoiska możesz zamówić podwieszenie reklamowe nad stoiskiem, dzięki czemu Twoja firma będzie widoczna z różnych, nawet odległych części hali. Dostępne są różne rozwiązania i technologie, może to być np. reklama w formie banera wiszącego, sztywna konstrukcja ramowa z oświetleniem, element obrotowy lub nawet system ekranów multimedialnych / telewizorów.
Masz już wybraną lokalizację i zabudowę?
Świetnie! W celu zmaksymalizowania korzyści płynących z udziału w targach WorldFood Poland warto też zadbać o odpowiednią komunikację marketingową i działania promocyjne, zarówno w trakcie samych targów jak i przed targami.
Jak to zrobić?
Reklama w katalogu targowym, na formularzu rejestracyjnym lub na identyfikatorze każdego odwiedzającego, dystrybucja gadżetów, baner reklamowy na stronie worldfood.pl, a może ekspozycja banera przy Recepcji Targowej? To tylko kilka przykładów dodatkowych form promocji. Możliwości jest dużo więcej….
Buduj wizerunek i rozpoznawalność Twojej marki razem z targami WorldFood Poland!
Skontaktuj się z nami. Wspólnie dopasujemy świadczenia marketingowe do Twoich celów biznesowych i pomożemy Ci dotrzeć do Twojej grupy docelowej.
Jesteś zainteresowany szczegółami, skontaktuj się ze swoim opiekunem targowym lub napisz do nas: [email protected]