- Jak się z nami skontaktować?
Skontaktuj się z nami bezpośrednio poprzez e-mai lub telefon. Dane kontaktowe dostępne tutaj.
- W jaki sposób się zarejestrować?
Za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego tutaj. Formularz rejestracyjny będzie aktywny od połowy lutego 2023 r.
- Kiedy dostanę identyfikator?
Identyfikator zostanie wygenerowany oraz przesłany na adres podany w formularzu zgłoszeniowym tuż po zweryfikowaniu rejestracji.
- Czy rejestracja jest płatna?
Bezpłatny bilet na targi otrzymują osoby bezpośrednio związane z branżą spożywczą. Osoby reprezentujące pozostałe branże nabywają bilet w cenie 150 PLN.
- Czy na miejscu są punkty gastronomiczne?
Tak, na terenie targów znajduje się restauracja.
- Czy na targach jest szatnia?
Tak, szatnia jest płatna 3 PLN i znajduje się w holu głównym obiektu targowego.
- Czy jest parking?
Tak, bezpośrednio przy halach EXPO XXI znajduje się parking. Parking jest płatny:pierwsza godzina 8 PLN każda kolejna godzina 6 PLN cały dzień 70 PLN
- Jak dojadę na targi?
Do EXPO XXI Warszawa można dostać się taksówką, autobusem miejskim bądź własnym samochodem. Lokalizacja Autobus: nawigacja komunikacji miejskiej pod adresem www.warszawa.jakdojade.pl
- Do kiedy można rezerwować stoisko?
Stoiska można rezerwować do miesiąca przed targami, jednak zalecamy zgłaszać się jak najwcześniej ze względu na ograniczoną dostępność atrakcyjnych lokalizacji.
- Jaka jest mnimalna powierzchnia stoiska?
Minimalny rozmiar stoiska to 9m2, wyjątkowo dostępne są stoiska 6m2 lub stoiska w tzw. Strefie wspólnej.
- Czy można liczyć na Państwa wsparcie techniczne w przygotowaniu stoiska?
Tak, nasz dział techniczny jest do Państwa dyspozycji. Warto skorzystać z ich pomocy aby jak najkorzystniej zaprezentować się na targach i zoptymalizować koszty. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu: technical@worldfood.pl.
- Czy można za Państwa pośrednictwem wydrukować materiały marketingowe?
Tak, nasz dział techniczny przedstawi Państwu ofertę produkcji materiałów marketingowych. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu: technical@worldfood.pl
- Czy można za Państwa pośrednictwem okleić stoisko materiałami marketingowymi?
Tak, nasz dział techniczny posiada ofertę oklejenia stoiska i zamontowania wszelkich materiałów marketingowych. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu: technical@worldfood.pl.
- Ile wejściówek otrzymuje wystawca?
Wystawca otrzymuje jedną wejściówkę na 3m2 stoiska.
- W jaki sposób mogę wziąć udział w Konkursie o Złoty Medal?
Aby zgłosić się do udziału w konkursie o Złoty Medal Targów WorldFood Poland, prosimy o kontakt: konkurs@worldfood.pl. Więcej informacji na temat konkursu.
- W jaki sposób można wziąć udział w spotkaniach handlowych?
Aby zgłosić się do udziału w spotkaniach handlowych, prosimy o kontakt: matchmaking@worldfood.pl lub bezpośrednio do swojego opiekuna handlowego. Więcej informacji na temat spotkań handlowych.
- Jak uzyskać dostęp do Wi-Fi?
Kody do Wi-Fi (w ilości wskazanej w kontrakcie) dostępne będą w punkcie rejestracji Wystawców zlokalizowanym w holu głównym. Jeśli Wystawca, nie miał w umowie wykupionego kodu do Wi-Fi bądź ich ilość jest niewystarczająca, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych kodów w punkcie rejestracji.