reklama
banner 1110x300 1

Program targów

18 kwietnia – HALA 1

11:00 – 12:00

Debata otwierająca: Znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju - Teraz Polska

12:00-13:00

Debata: System kaucyjny – koszty, czas, legislacja

13:30-15:00

Debata: Obyś prowadził biznes w niepewnych czasach – szanse i wyzwania branży FMCG

15:00-15:30

Uwiedź klienta. Skuteczny branding & packaging

15:30-16:00

Hungry for ideas. Najciekawsze kampanie marketingowe na rynku spożywczym 2022

18 kwietnia – HALA 2

10:40-11:10

Polski i światowy rynek żywności ekologicznej. Najnowsze dane i trendy

11:10-11:30

Rola pszczół i produktów pszczelich w żywieniu człowieka

11:30 - 11:50

KSM Ashwagandha : Science, Supply Chain and Sustainability (Prezentacja w jęz. angielskim)

12:00 – 13:30

Debata otwierająca sektora NutraFood Poland: Wyzwania rynku suplementów diety - jakość i bezpieczeństwo

14:00-14:15

Współpraca branży suplementów z jednostkami naukowymi w zakresie badań/projektów B+R etc. z perspektywy bezpieczeństwa i jakości

14:15-14:30

Bezpieczeństwo innowacyjnych składników suplementów diety

14:30-14:45

Znaczenie stosowania suplementów w sporcie wyczynowym i rekreacyjnym

14:45-15:00

Stabilność witaminy K2mk7 w obliczu wymagających formulacji zawierających wapń i magnez – rozwiązania pozwalające osiągnąć założone oświadczenia w okresie przydatności produktu

15:00-15:15

Znak jakości i bezpieczeństwa suplementów diety – projekt regulacji na tle innych systemów

15:15-15:30

Badania kliniczne suplementów diety

15:30-15:45

Kwestie związane z bezpieczeństwem i jakością w umowach z łańcucha produkcji i dystrybucji suplementów diety

15:45-16:00

Reklama środków spożywczych, w tym suplementów diety w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych, jak konstruować przekaz, żeby nie narażać się na sankcje, jak komunikować o bezpieczeństwie produktów

19 kwietnia – HALA 1

10:30-11:00

Na jakim etapie znajduje się transformacja systemu żywnościowego w Polsce?

11:00-12:30

Debata: Transformacja systemu żywnościowego w Polsce z perspektywy rynku. Jak myśleć o rozwoju swojej firmy systemowo?

12:30-12:50

Trendy sprzedaży roślinnych zamienników mięsa i nabiału w Polsce

12:50-13:10

Insects as an alternative protein source

13:10-13:30

Perspektywy rozwoju rynku alternatywnych źródeł białka

13:30-14:30

Debata: Innowacje, trendy i konsumenci na rynku produktów roślinnych

14:30-15:00

Wykorzystanie surowców ubocznych przemysłu rolno-spożywczego do opracowania żywności roślinnej i dodatków do żywności.

15:00-15:10

Mięso komórkowe- 5 najważniejszych faktów

15:10-16:00

Debata: Mięso komórkowe - zagrożenie czy szansa rozwoju dla branży mięsnej

16:00-16:30

Jak foodtech zbawi planetę, czyli dlaczego inwestujemy w zrównoważone startupy!

19 kwietnia – HALA 2

10:30-10:50

Jakość i bezpieczeństwo składników suplementów diety

10:50-11:10

Składniki których stosowanie w suplementach jest wyłączone lub ograniczone - ekstrakty z zielonej herbaty. Dalsze składniki podlegające monitorowaniu

11:10-11:30

Jak odkryć swoje mocne strony i poprawić komunikację w zespole?

11:30-11:50

Pozostałości pestycydów w surowcach pochodzenia roślinnego

11:50-12:10

Rewolucja w reklamie suplementów diety – jak legalnie, a jednocześnie atrakcyjnie prowadzić reklamę i nie narażać się na kary? Praktyczne przykłady z rynku, co można, a czego nie

12:10-12:30

Dobrostan w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna

12:30-12:50

Probiotyki i prebiotyki w składzie żywności i informacjach dla konsumentów

13:30-13:50

Wypalenie zawodowe

13:50-14:10

Kary pieniężne i inne sankcje za niewłaściwe znakowanie suplementów diety

14:10-14:30

Postępowanie wyjaśniające przed GIS – obecnie i w świetle nadchodzących zmian

14:30-14:50

Oświadczenia środowiskowe – perspektywy prawne nie tylko dla suplementów diety

14:50-15:10

Decyzja o statusie produktu w świetle obecnych i zapowiadanych przepisów dotyczących reklamy suplementów diety

15:10-15:30

Stosowanie oświadczeń zdrowotnych – podejście organów kontrolnych w krajach UE

15:30-16:00

Ochrona patentowa suplementów diety

20 kwietnia HALA 1

10:30-11:00

Jak zabezpieczyć działanie systemu elektroenergetycznego w kontekście obecnej sytuacji geopolitycznej oraz na rynku surowców.

11:00-11:30

Rozwiązania łańcucha dostaw w celu ograniczenia marnowania żywności
(Prezentacja w jęz. angielskim)

11:30-12:00

Logistyka zrównoważonego łańcucha chłodniczego
(Prezentacja w jęz. angielskim)

12:00-12:30

Jak usprawnienie procesu zarządzania placem może wpłynąć na wydajność firmy, środowisko oraz dobre samopoczucie pracowników i kierowców
(Prezentacja w jęz. angielskim)

12:30-13:00

Czy nowe technologie w logistyce pozwolą na ograniczenie marnotrastwa w łańcuchach dostaw?

13:00-13:30

Bezpieczna instalacja fotowoltaiczna dla chłodni – co warto wiedzieć?

13:30-14:00

Finał konkursu Business Best Choice

20 kwietnia HALA 2

11:00-11:20

Ekspansja na nowe rynki - jak skorzystać z funduszy unijnych - Paszport Do Eksportu Sp. z o. o.

11:30-12:30

Debata: Jak sprzedawać żywność w internecie - czyli e-commerce w branży spożywczej

Konferencje i prelekcje branżowe

Konferencje branżowe są nieodłącznym elementem targów WorldFood Poland już od pierwszej edycji.

→ Kładziemy nacisk na merytorykę programu zapraszając do współpracy ekspertów branżowych jak i samych przedsiębiorców – praktyków biznesu spożywczego.

→ Naszą rolą jest pomóc Ci zrozumieć, przeanalizować i przedyskutować aktualną sytuację branży spożywczej zarówno w kontekście lokalnym jak i globalnym.

→ Chcemy wskazać Ci trendy zachodzące w sektorze rolno-spożywczym oraz handlu i gastronomii (formaty sprzedaży detalicznej, innowacyjne rozwiązania w zakresie przetwarzania żywności, wpływ na środowisko, trendy konsumenckie itp.), aby dać Ci jak najwięcej informacji niezbędnych do podejmowania słusznych decyzji biznesowych.

 

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą merytoryczną, masz propozycję interesującego tematu, chciałbyś zorganizować debatę, prezentację, szkolenie lub warsztaty skierowane do branży spożywczej, handlu lub gastronomii, skontaktuj się z nami: [email protected]

Nasi Partnerzy