Spotkania handlowe podczas targów NutraFood i WorldFood Poland

Udział w targach WorldFood Poland przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi biznesowego matchmaking’u. Spotkania handlowe to nieodłączna część targów WorldFood Poland – spotkania 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmaking’u jak i online. Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów WorldFood Poland!

Jakie sieci handlowe biorą udział w spotkaniach?

Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak: Auchan, Hebe, Lagardere Travel Retail, Gaja24, Bionic Sp. z o.o., Grupa Nowa Farmacja sp. z o.o., Kupujezdrowo.pl, Zielone Łąki, Carrefour, Empik, Eurocash, Avrora, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann.

W spotkaniach biorą udział również kupcy z sektora HoReCa, m.in.: Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott

Oraz kupcy z zagranicy, np. Ray- Trade, REWE Beteiligungs-Holding International GmbH Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company

 

Nasi Partnerzy