Spotkania handlowe podczas NutraFood Poland
Udział w targach przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi biznesowego matchmakingu. Spotkania handlowe dają szansę na spotkanie 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmakingu jak i online. Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów NutraFood Poland.
Jakie sieci handlowe biorą udział w spotkaniach?
Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak: Auchan, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Empik, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann, Strefa Mocy.
W spotkaniach biorą udział również kupcy z sektora HoReCa, m.in.: Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott
Oraz kupcy z zagranicy, np. Ray- Trade, Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company.
Kontakt przed targami wypadł bardzo dobrze, mieliśmy informacje na każdym etapie. Rozmowy przebiegły sprawnie, teraz okaże się z jakim skutkiem, ale składamy już 1 zamówienie. Mogliśmy także porozmawiać z kilkoma naszymi dotychczasowymi partnerami biznesowymi. Planujemy uczestniczyć w przyszłorocznych targach.