Nowa formuła targów NutraFood Poland

Biorąc pod uwagę niepewną sytuację epidemiczną, jako organizatorzy targów WorldFood Poland oraz targów NutraFood Poland, odbywających się w tym samym czasie, przygotowujemy się na różne scenariusze. Najbliższa edycja targów NutraFood Poland odbędzie się według planu w dniach 20-22 kwietnia 2021r. Jeżeli sytuacja oraz warunki administracyjne na to pozwolą, targi odbędą się
w wersji tradycyjnej – stacjonarnej w Expo XXI w Warszawie (oczywiście z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa), a dodatkowo Wystawcy będą mieli możliwość wzięcia udziału w spotkaniach biznesowych z kupcami z Polski
i zagranicy w wersji on-line.

Hybrydowa formuła targów ma na celu umożliwienie spotkania się z kontrahentami, którzy ze względu na bezpieczeństwo i ograniczenia
w podróżowaniu, nie mogliby uczestniczyć na miejscu w wydarzeniu.

Spotkania handlowe zarówno w formie stacjonarnej jak i on-line

Spotkania biznesowe między Wystawcami, a kupcami są organizowane podczas targów WorldFood Poland oraz w trakcie targów NutraFood Poland już od 3 lat. W tym czasie  w spotkaniach wzięło blisko 250 kupców z Polski, m. in.: Auchan, Carrefour, Dino, E.Leclerc, Eurocash, Frisco, IKEA FOOD, Jeronimo Martins Polska, Kaufland, Kuchnie Świata, Lidl, Makro Cash & Carry, Mila, Netto, Topaz, Piotr i Paweł, Polo Market, Rossman, Sps Handel, Stokrotka, Tesco, Żabka, Społem. Spotkania cieszyły się także dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli zagranicznych przedsiębiorstw m.in. z Azerbejdżanu, Bułgarii, Indii, Singapuru, Belgii, Grecji, Rumunii, Szwecji, Tajlandii, Portugalii, Indonezji, Wielkiej Brytanii czy Włoch.

Spotkania handlowe to bardzo ważna część targów, dlatego chcemy mieć pewność, że będą się mogły one odbyć, niezależnie od sytuacji  w kraju i na świecie, stąd decyzja o uzupełnieniu oferty targowej NutraFood Poland
wirtualne spotkania handlowe.

Spotkania będzie można umówić zarówno w formie stacjonarnej jak i on-line – jest to nowoczesna i szybka forma kontaktu umożliwiająca prowadzenie rozmów biznesowych bez konieczności osobistych spotkań, co pozwala na łączenie obecności na spotkaniach ze standardowymi obowiązkami służbowymi.

Nowoczesna platforma dla poszukujących partnerów biznesowych

Uruchomiona zostanie specjalna platforma, na której można znaleźć potencjalnego kontrahenta, sprawdzić jego profil jeszcze przed targami  –  czego poszukuje lub co oferuje i umówić się z nim na spotkanie. Cały proces jest łatwy oraz  intuicyjny i z pewnością ułatwi pracę osobom poszukującym partnerów biznesowych z branży spożywczej.

Spotkanie całej branży suplementów diety już w kwietniu 2021

Chcemy Państwa zapewnić, że cały zespół NutraFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć całą branżę suplementów diety oraz żywności funkcjonalnej, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań, czy połączenia obu wersji. Reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość i pozostajemy elastyczni, aby dopasować naszą ofertę do Państwa potrzeb i zapewnić platformę do pozyskiwania nowych kontrahentów, do spotkań oraz  do wymiany informacji i doświadczenia.