KSM 66 Ashwagandha – Tytularny partner WorldFood Poland (1)
KSM 66 Ashwagandha – Tytularny partner WorldFood Poland (1)
KSM-66 Ashwagandha – Tytularny partner NutraFood Poland

21 marca 2024

Miło nam poinformować, że KSM-66 Ashwagandha, flagowy produkt firmy Ixoreal, został tytularnym sponsorem międzynarodowych targów suplementów NutraFood Poland. Ten sektor należący do WorldFood Poland zyskuje wsparcie od marki, która nie tylko cieszy się uznaniem na arenie międzynarodowej, ale również wyznacza standardy w dziedzinie naturalnych suplementów. Ixoreal, będący częścią renomowanej gru...

Czytaj więcej

konferencja meet up food suplement ingredients
konferencja meet up food suplement ingredients
NutraFood Poland partnerem Konferencji MeetUp Food Supplement Ingredients 2023!

16 października 2023

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w konferencji MeetUp Food Supplement Ingredients, która z pewnością stanie się flagowym wydarzeniem w branży suplementów diety w 2023 roku. Dla kogo? Jeśli interesujesz się suplementami diety, to dobrze trafiłeś! Konferencja jest skierowana do: Producentów i dystrybutorów suplementów diety. Firmy związane z branżą lub planujące rozpoczęcie takiej ...

Czytaj więcej

xxNowi wystawcy NutraFood Poland 9.pngMic.c6VrWx6PfA.webp.pagespeed.ic .sr51gHV0wG
xxNowi wystawcy NutraFood Poland 9.pngMic.c6VrWx6PfA.webp.pagespeed.ic .sr51gHV0wG
Podsumowanie targów NutraFood Poland 2023

11 sierpnia 2023

18-20 kwietnia 2023 w Warszawie po raz kolejny odbyły się targi suplementów diety i żywności funkcjonalnej – Nutrafood Poland, które przyciągnęły przedstawicieli branży z całego świata. Podczas trzydniowego wydarzenia 5 436 odwiedzających miało okazję zapoznać się z ofertą 113 producentów i dystrybutorów. Na stoiskach wystawców można było znaleźć szeroki wybór produktów: od suplementów diety przez...

Czytaj więcej

NutraFood Poland rewolucja w reklamie suplementow diety
NutraFood Poland rewolucja w reklamie suplementow diety
Rewolucja w reklamie suplementów diety – jak legalnie, a jednocześnie atrakcyjnie prowadzić reklamę i nie narażać się na kary? Praktyczne przykłady z rynku, co można, a czego nie– Marta Łanoch, FoodMedLaw Marta Łanoch

Całkowity zakaz komunikowania właściwości leczniczych Na początku roku prawodawca przygotował zmianę dotychczasowej ustawy, która  istotnie modyfikuje kwestie dotyczące prowadzenia reklamy suplementów diety. Oprócz tej nadchodzącej zmiany, już teraz obowiązuje szereg wytycznych zarówno od Inspekcji Sanitarnej jak i UOKiKu, które coraz baczniej przyglądają się działaniom reklamowym przedsiębiorc...

Czytaj więcej